sippie

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Hanna Andersson - 21 maj 2011 09:59

Hej och godmorgon !

Idag är det Klassbollen ! Det ska bli så otroligt kul. :)

Vi heter "Kolsyra". Roligt namn.^^

Vi ska spela 3 matcher och samlas 12:30. Så nu ska jag sätta på mig fotbollskläderna och sminka mig lite oså xd.

Kanske låter konstigt att sminka sig till fotboll eller ah när man bara ska sporta inget annat, men om jag säger såhär, jag+ingetsmink=utomjording :s

Jag ser helt sjuk ut UTAN smink !

Men sen ska jag äta frukost, jag äter alltid frukost efter jag sjort mig i osdning m.m för att jag orkar inte äta direkt när jag har vaknat. :/


LAGET:

Tjejer: Jag, Ida, Josefine, Sofie, Emma, Jennifer.

Killar: Tobias, Henrik, Fidan, Kevin, Jakob, Emil G, Axel.


japp, det kanske kommer lite bilder från klassbollen sen !

Wish us good luck ! (L)


/H



Sippie

  

                 Sippie's

 

 

Hej !

 

 

Jag är en tjej på 12 år som bor i Dalsland med mina föräldrar, och då & då mina två brorsor, som är några år äldre än mig. Jag går i skolan som alla andra barn i min ålder. Annars på fritiden spelar jag fotboll sedan 7 år tillbaka. Och så går jag i friidrott sedan ett halvår tillbaka. Så tar jag sånglektioner sedan några år tillbaka, och så spelar jag gitarr som jag gjort i ett halvår men sedan tagit en paus, och nu börjat om på nytt. Annars är mitt liv lugnt, jag är med kompisar, bloggar. Allt vanligt.  

Jag bloggar om mina vardag, vad som händer i mitt liv m.m. Jag hoppas ni följer mitt liv som "Sippie". Mitt riktiga namn, Hanna.

 

 

Enjoy !

 

 

 

Följ min blogg via Bloglovin' eller Blogkeen.

 

 

Följ mitt liv, vardag, intressen, kompisar. Allt du kan tänka dig !

 

It will never end ...

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards