sippie

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 21:22

Nu sitter jag här och pratar med Ida och Rebecka på Skype. Vi planerar vilken tid dom ska komma hit i morrn, för att vi ska ju köra till överby, sen ska vi sova hos Rebecka. :)

Ska bli riktigt kul ! Ser fram emot att köpa lite nya grejor !^^

jag tänkte storshoppa. ;)


              Hannas Shoppinglista:

1. En kort t-shirt från BikBok. (Kollat ut en)

2. Ett par jeanse eller fler.

3. En tunn tunika.

4. En bra mascara.

5. En ögonfransböjare.

6. Ett par shorts

7. Lösnaglar^^

8. Ett halsband pörlor långt.

9. En ring

10. Ett par solglasögon.

11. En Foki hatt.

12. Några örhängen.


Det var allt ! Kommer inte li allt men mågra saker av dem i allafall !


Sov sött !


Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 19:15


Grymt ! Mitt första videoinlägg. Awsome !

Och jag tycker att det är jättekul att ni har kommenterat ! Fortsätt gärna med det. :)

Jag har haft den här bloggen i en dag och jag har fått 3 kommentarer. Det är inte dåligt ! Så, som ni hört ska jag tíll Överby med Ida och Rebecka i morgon. Sen ska vi sova över här eller hos Rebecka. Vi kan inte sova hos Ida för dom har fullt upp med att renovera deras kök. :)


 

 

Ha en bra kväll !

 

 

 


 

 

 

 

 

 




Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 15:08

Nu kommer snart Rebecka hit, hon skulle bara göra sig i ordning. Med det menar vi två, sminka oss och fixa håret typ oftast ? ;)

Rebecka är min bästa kompis, vi har vart bff i sex år !

Vi ska se på A-lagsmatch, damer. Roligt ! Kanske kommer lite bilder sen.

Ska sätta på mig en luvtröja och sen vänta på henne.

Vi ska ju äta grillat ikväll, så jag tänkte köpa mashmallows på vägen hem.^^

Ska bli gott !!!


Ät grillat ikväll !

 

 

 

jag och Rebecka förra veckan:   Jag är lite längre än henne, fast hon ser längre ut på bilden. ;)     

                                  Hanna                                            Rebecka

Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 13:50

Dagens outfit:


  

Ful, sne bild... Min yngsta brorsa Niklas suger på att fota ! ;)


Svart linne: JC

Jeansshorts: Freeze

Vita sandaletter: Skopunkten :D


Dagens face:

 

  

~Dålig bid~


Mascara, CLINIQUE, high impact mascara, mascara impact optimal, black: Kicks, USA.

Kayal, MAXFACTOR, International kohl pencil Crayon kohl, Black: Kicks, USA.



Mascara:  

Kayal Penna:

 

Båda:

 

 

Ha det så bra denna soliga dag !



 




Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 10:27

Nu har jag fått min första kommentar, på andra dagen !?

Det är ju toppen ! Fortsätt kommentera, det är så kul.


Kommentar till 1:a
 
Ingen bild

...................

Lördag 7 maj 10:26

Jag tycker din blogg är jättefin ! (:

____________________________________________________________ 
SVAR: Tack, jättesnällt av dig, "anonym" ?... Roligt att du gillar den ! :)
 
 
Ni kan ju skriva namn och bloggadress (om ni har blogg) så kan jag titta förbi och se vad det är för enna som kommenterar. :)
Lika kul varje gång, jag har en till blogg jag haft i nått år, så jag vet.^^
 
Puss & Kram
 
 
 

Av Hanna Andersson - 7 maj 2011 09:44

Hej !



Mitt första inlägg i den här bloggen ! Som ni ser så har jag fixat lite så att designen är inte som den från början. Jag hoppas att ni tycker min blogg är intressant och följer den. Skulle va roligt.

Annars idag ska jag inte göra så mycket. Det är fint väder här så jag ska  väl vara ute. Göra lite läxor. På måndag är det studiedag ! Skönt ! Långhelg.<3

Annars hoppas jag att ni mår bra. Jag mår i allafall jättebra.

Kommentera gärna !



Ha det bra, puss & kram, Sippie !

Sippie

  

                 Sippie's

 

 

Hej !

 

 

Jag är en tjej på 12 år som bor i Dalsland med mina föräldrar, och då & då mina två brorsor, som är några år äldre än mig. Jag går i skolan som alla andra barn i min ålder. Annars på fritiden spelar jag fotboll sedan 7 år tillbaka. Och så går jag i friidrott sedan ett halvår tillbaka. Så tar jag sånglektioner sedan några år tillbaka, och så spelar jag gitarr som jag gjort i ett halvår men sedan tagit en paus, och nu börjat om på nytt. Annars är mitt liv lugnt, jag är med kompisar, bloggar. Allt vanligt.  

Jag bloggar om mina vardag, vad som händer i mitt liv m.m. Jag hoppas ni följer mitt liv som "Sippie". Mitt riktiga namn, Hanna.

 

 

Enjoy !

 

 

 

Följ min blogg via Bloglovin' eller Blogkeen.

 

 

Följ mitt liv, vardag, intressen, kompisar. Allt du kan tänka dig !

 

It will never end ...

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards